06 august 2011

Kanotur på Kalix Älven

Kiruna og kanotur på Kalix Älven

I aften tager min kammerat og jeg til Kiruna. Vi skal op og sejle i kano på konge älven Kalix. Her skal vi sejle i 14 dage, hvor vi skal fiske, tage billeder, nyde den gode mad og frem for alt nyde naturen. Der er 2000km der op, så vi skal først have en fed roadtrip.

Min kammerat Daniel er chefkok på Restaurant Jullian på National museet samt Toldboden i Københavns havn. Han har lovet at lave god mad, men da det er begrænset af udstyr og mad vi kan have med, er det en god udfordring. Jeg vil, for inspiration til andre der vandre/sejler kano, skrive om maden her.

Du kan følge vores tur her på bloggen hvor jeg vil poste artikler når tiden og mobilsignalet vil det. Jeg vil skrive om oplevelser, mad, fiskeri og de billeder jeg forsøger at få undervejs.

Jeg håber du vil få god inspiration.
Du kan se billeder og rejsebeksrivelse, fra en tidligere tur her..

/Christian


Ingen kommentarer:

Send en kommentar