11 august 2011

Dag 6 Camp Island

Dag 6 Camp Island
Så har vi padlet til en ø i en sø. Herfra skal vi fiske og hygge os de næste dage. Vi har allerede padlet meget af ruten så nu sætter vi tempoet ned.
Vi er i 540 meters højde hvilket vil sige at vi er faldet ned 110 meter siden turens start. Det har vi rigtig kunne mærke i dag hvor den første river rafting begyndte.
Jeg er rigtig glad for alle de billeder jeg har fået i hus. Det kan være hårdt at være i naturen og måske er der ikke lige tid til at hive kameraet frem. Det har der været denne gang fordi det var planlagt min ven og jeg imellem. Han er vild med billederne fra de forgående ture så han vil have mig til at tage så mange som muligt.
I aften har vi fået red curry med urter og røget saltet bacon hertil nudler. Bacon er et godt alternativ til kød da det kan holde sig fordi det er konserveret ved saltning og rygning. Dette er ældgamle konserverings metoder fra før der fandtes køleskabe.
Man kunne også have medbragt røget lufttøret skinke.
På billedet er det mig og vores lejr på øen.
/Christian

Ingen kommentarer:

Send en kommentar